Referenzen

2021

Trauung 19.06.2021

Liebe Jessi

Die Trauung war echt genial und hat uns so viel Spass gemacht. Es hat einfach alles gepasst!

Rahel & Daniel


Trauung 17.07.2021

Liebe Jessi

Wir danken dir von Herzen für die wundervolle Trauung, welche wir erleben durften. Du hast unsere Geschichte wunderbar und auf eine romantische aber auch witzige Weise erzählt. Die Trauung war einfach wunderschön und auch das Feedback unserer Gäste war durchwegs positiv. Wir können dich von Herzen jedem Paar, welches sich eine freie Trauung wünscht weiterempfehlen. 

Liebe Grüsse

Loux & Marcel


Trauung 11.09.2021

Liebi Jessi

Mir möchtet dir namal vo Herze danke für dini wunderschöni Trauuig. Es isch für üs äs Highlight vo üsem Tag gsie. So persönlich, so schön, so emotional. 
Am liebeste wür ich d Ziit zrugspuele und vo döt ah nomal laufe loh. Mir sind so froh, hend mir dich gfunde gha und au üsi Gäst händ vo dir und dä Trauuig gschwärmt.

Ganz liebi Grüess

Corinne & Nico


Trauung 07.08.2021

Liebi Jessi

Danke viel Mal für alles. 

Mir sind immer no überwältigt vo all dene Idrück und schöne Moment, wo mir händ derfe erläbe. 
Schön bisch du euisi Traurednerin gsi. Mer würed di sofort wieder wähle.

Manuela & Dominik 


Trauung 28.08.2021

Liebe Jessi

Wir möchten uns nochmals ganz herzlich für die wunderschöne Trauzeremonie bei dir bedanken. Es war für uns perfekt so und auch die Gäste waren begeistert. Deine emotionale, originelle und humorvolle Rede hat uns sehr berührt- DANKE!

Wir werden dich auf jeden Fall weiter empfehlen und uns noch lange an die wunderschöne Trauung zurück erinnern. 

Nochmals ganz herzlichen Dank und liebe Grüsse

Rebekka &Patrick

 

 



2020

Trauung 11.07.2020

Liebe Jessi

Wir möchten uns bei dir noch einmal ganz herzlich für die wunderschöne Trauung bedanken. Für uns hat alles gepasst. Einige Gäste haben uns sogar gefragt, ob du eine Freundin von uns seist. Wir haben von einigen Gästen gehört, dass es die schönste Trauung war, an welcher sie je waren. Danke für deinen Einsatz und dein Engagement auch im Vorfeld. Wir sind glücklich und können noch lange von dieser schönen Trauung zehren. 

Laura & Carlo


Trauung vom 05.09.2020

Liäbi Jessi

Mir möchted üs bi dir nomel vo Härzä für diä wunderschöni Trauuig bedankä. Du häsch üsi Erwartige meh als übertroffä und mit so viel Liäbi zum Detail planet. Mir händ üs sitem erschte Träffä so wohl gfühlt und sind eifach überglücklich, dass du üsi Traurednerin gsi bisch. Dini Red isch berührend, emotional, perfekt uf üs abgstummä und eifach natürlich gsi. Sehr viel vo üsnä Gäst hend gseit, dass sie na nie sonä schöni Trauuig erlebt hend. Dänkä, dass du dazuä bitreit häsch, dass de 05.09.2020 für üs immer in wundervoller Erinnerig blibe wird. Bisch än riese Schatz!

Liebi Grüässli  Sarina und Dave


Trauung vom 12.09.2020

Liebi Jessi

Äs herzlichs, wahnsinnig grosses Dankeschön für die emotionali, wunderschöni Traured. Du häsch üs sehr berüehrt und üsi Erwartige enorm übertroffe. Danke für alles! Bisch en Glücksgriff!
Au üsi Gäst häsch du beglückt und sehr berührt. Mir hend jedi mengi tolli Feedbacks scho gester ghört!

Sabrina und Pascal


Trauung 26.09.2020

Danke, dass du üsi Trauuig mit so vill Liebi zum Detail für üs planet und duregführt häsch. Für üs isches !!perfäkt!! gsi!

Dä gröschti Fähler bi euiesere Hochzitsvorberaitig und generell bim ganze Hochzit isch gsi, dass mir üs nöd vo Afang ah für dich entschiede händ. "Shame on us." :)

Danke nomol vill mal, dass du üs beglaitet häsch und üse Tag für üs perfäkt gmacht häsch.

Liebi Grüess

Roger & Alessia


Trauung 17.07.2020

Liebi Jessi

Wir möchten dir nochmals von ganzem Herzen DANKE sagen. Du hast sehr viel dazu beigetragen, dass der 17.07.2020 unvergesslich wurde und wir uns stets mit wunderschönen Erinnerungen daran zurückdenken dürfen. Wir sind froh, dass du uns an diesem Tag begleitet hast, deine Trauung war für uns sehr ergreifend und emotional! DANKE

Sabrina & Roman


Trauung vom 24.07.2020

Liebe Jessi

Auf diesem Wege möchten wir uns nochmals ganz herzlich bei Dir für die wunderschöne und sehr persönliche Trauung resp. Traurede bedanken. Deine Traurede hat sämtliche unserer Erwartungen so sehr übertroffen, dass wir auch Monate später noch voller Freude und Glücksmomente die Traurede lesen und wässerige Augen bekommen. 

 

Ganz besonders gut gefallen hat uns die Einbindung unserer persönlichen "Hasen-Geschichte" in die Traurede. Wir sowie sämtliche Gäste sind resp. waren von deiner Trauung begeistert.

 

Herzlichen Dank nochmals, dass du uns bei unserem schönsten Tag im Leben begleitet und mit deiner wundervollen Zeremonie dazu beigetragen hast, dass uns unser Hochzeitsfest ewig in positiver Erinnerung bleiben wird. 

 

Deine offene und hilfsbereite Servicebereitschaft beginnt vom Kennenlerngespräch bis zur Beendigung der Trauzeremonie ist grossartig und wir können mit bestem Gewissen, dich trauwilligen Paaren empfehlen. Wir haben uns stets wohl gefühlt und waren auch von Anfang an sicher und überzeugt, dass du das Ganze schon rocken wirst 😊😉

 

Liebe Grüsse Sabine und Patrick


Trauung vom 18.07.2020

Liebi Jessi

Üse Tag isch unglaublich gsi! Dini Traured hät üs mega gfalle und mir sind so happy, dass du euisi Trauuig gmacht häsch.

Claudia & Hans


Trauung vom 15.08.2020

Hallo Jessi
Wir möchten uns auch auf diesem Wege nochmals ganz herzlich bei dir für die wundervolle Trauung bedanken. Ab dem ersten Termin haben wir uns bei dir wohl gefühlt, und vollkommen vertraut, dass du eine wundervolle Trauung für uns abhalten wirst. Trotzdem hat du uns an unserem grossen Tag nochmals überrascht. Alles war so persönlich und durch dies noch emotionaler als sonst schon. Auch die tollen Rituale, die du sehr passend für uns gewählt hast haben uns sehr gefallen. Für uns war es die perfekte Trauung und noch viel besser als wir uns jemals vorgestellt hatten. Auch unsere Gäste waren hin und weg. Wir haben so ziemlich von jedem einzelnen Gast unserer Hochzeit gehört, wie persönlich, passend und einfach nur perfekt die Zeremonie war. Jeder unserer Freunde und Familie kennt uns genau so, wie du über uns in der halben Stunde erzählt hast. Einige meinten sogar, dass du uns schon Jahre kennen würdest, so gut wie du uns kennst. 
Kurzum: Danke für ein sehr wichtiges Puzzleteil unseres grossen Tages, welches du perfekt eingefügt hast. 
LG Melanie und Sandro


2019

Trauung vom 03.05.2019

Liebe Jessi

Vielen herzlichen Dank für deine wundervolle Trauung. Du hast dazu beigetragen, dass dieser Tag für uns unvergesslich bleiben wird. 

Stephanie und Mario


Trauung vom 15.06.2019

Liebe Jessi

Wir wollten uns nochmals für die wunderschöne und sehr emotionale Trauung bei dir bedanken. Alles war so persönlich, man hatte das Gefühl du wärst seit unserem ersten Date immer dabei gewesen. Ich hatte bei einigen Momenten mit den Tränen zu kämpfen- aber da ich das Make-up auf keinen Fall verschmieren wollte, konnte ich mich grade noch am Riemen reissen :). Es war die beste Entscheidung, dass wir dich damit beauftragt haben. Für uns war es das Highlight des Tages.

Luana und Michael



2018

Trauung vom 04.08.2018

Danke dir vill vill mal, es isch aifach unbeschrieblich schön und berührend gsii.. schöner als mir üs das je hetted chöne vorstelle!  (SMS am Tag nach der Hochzeit.)

 

Liebi Jessi

 

Danke dir vill mal für die härzlichi, persönlichi und aifach nu wunderbari Trauig. Es hät üs vill Spass gmacht das Ganze mit dir zäme vorzberaite. Bi jedem Gspröch hämmer üs total wohl, ufghobe und verstande gfühlt. Danke, dass du bi Frage immer da gsii bisch und das du üsi Trauig so ainzigartig gmacht häsch. Mir hetet üs nüt bessers chöne vorstelle und sind überwältigt! Au vo üsne Gäst hämmer nu positivs Feedback dörfe entgegneh.

 

Mir wünsched dir alles Gueti und hoffed, dass no ganz viel wiiteri Paar sone individuell apassti Trauuig vo dir derfed erläbe.

 

 

Ganz liebi Grüess vo dine Erste

(Feedback per Mail)


Trauung vom 18.08.2018

Liebi Jessi, danke dir vielmal für die wunderschöö Trauig. Du hesch das soo super gmacht. 


Trauung vom 15.09.2018

Liebi Jessi nomol viele lichä Dank für die wunderschön und unvergässlich Zeremonie. Es isch mega schö gsi und mir sind wahnsinnig happy das mer Dich defür gha hend. Du hesch es wükli so toll gmacht! Ganz liebi Grüessli

Malea, Fabian und Sabrina 


Trauung vom 29.09.2019

Liebi Jessi

Danke viel Mal für alles war du für üsi Hochzyt gmacht häsch.

Mir chönd gar nid i Wort fasse, was für e wunderschöni und für üs perfekti Trauuig du für üs gmacht hesch. Du hesch dezue bitreit, dass üsi Hochzyt für üs zumene unvergessliche Tag worde isch. 

Lea und Manuel


Trauung 20.10.2018

Liebi Jessi

Danke viel mol für di wunderschön Trauuig!

Du häsch all üsi Gäst, aber vor allem üs, mit dine Wort und dinere Art im Herz berührt. Mir händ ä emotionali aber au lustigi Trauuig gah. D Idee mit em Moscow Mule und em Baum mit de Fingerabdrück ist eifach super gsi.

Mir danked dir vo ganzem Herze, dass du üsi Trauuig unvergesslich und für üs perfekt gmacht häsch.

Milena und Felix


Trauung vom 11.08.2018

Mir möchtet üs vo ganzem Herze för die wonderschöni ond perönlichi Trauig be der bedanke. Du hesch ned nur üs sondern ou all üsi Gäst met dine Wort ond dinere liebevolle Art z'mitzt im Härz berüehrt ond so mängs Lächle uf üsi Lippe zouberet. Es esch eifach perfekt gsie, härzliche Dank. 

Es esch eifach wörkli traumhaft gise liebi Jessi ond du hesch es genau so, nei vell besser gmacht als mer üs das gwönscht händ. 


Trauung vom 25.08.2018

Liäbi Jessi

 

Mir händ en wundervolle Tag gha, er isch eifach en Traum gsi!

Danke dier au namal vielmal für diä wunderschöni Trauig und diä traumhafti Deko, wo du alles debii gha häsch. Mier sind eifach verzauberet gsie und händ de Momänt mega gnosse.

 

Für eus bisch du diä perfäkti Traurednerin gsie, es hät vo Afang a perfäkt gstumme und es isch öis vorcho, wiä wänn mier eus scho ewigs würded känne. Du bisch eifach en wunderbare Mänsch und häsch geschter umwerfend usgseh. 


Trauung vom 01.09.2018

Liebe Jessi, ganz herzlichen Dank für deine sehr persönliche und gefühlvolle Rede bei unserer Trauung. Du hast uns und unsere Gäste zu Tränen gerührt und zum Lachen gebracht und unsere gemeinsame Geschichte perfekt mit kleinen Überraschungen und tollen Ideen ergänzt. Wir sind sehr froh, dass du uns begleitet hast und empfehlen dich wärmstens weiter! Mach weiter so, viel Erfolg und bleib wie du bist!

 

Ganz liebe Grüsse von Cornelia und Swen


Trauung vom 22.09.2018

Ganz herzliche Dank für dini wundervoll Trauig! Du hesch es gschafft zum sie einzigartig mache! 

Mir hend vo ganz villnä Lüüt super Rückmeldige becho; vieli händ üs gfroget ob mir mit dir befründet sind oder mir üs scho lang kenned. 

Danke viel mol für alles!

Andrea und Tobias


Trauung vom 06.10.2018

Mer danked der vo GANZEM Herze für die wunderschöni Trauuig uf de Belalp. 

För dini tolle Wort, wo so passend gsie dend ond net nor euis berüehrt hend!

Dini Idee, dini Spontanität (zor Umsgestaltig vom Trauurum :) ) und din Humor genau a de rechtige Stell sind onbezahlbar gsi!
Mer danked der vo Herze!

Nadia und Philipp